Sunday 10 September 2017

LHDNM nafi mewujudkan laman-laman web panduan exam on line di atas talian jawatan pegawai eksekutif

LHDN kelmarin menafikan mewujudkan blog contoh soalan Pegawai LHDN yang sedang viral di facebook dan twitter pada masa ini.



Lembaga Hasil Dalam Negeri menerusi maklum balas yang di edarkan mengatakan, blog Rujukan Contoh Soalan Peperiksaan Pegawai LHDN Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDNM) 2017 atau Panduan Soalan Peperiksaan Pegawai Eksekutif Gred 41 di bina oleh pihak-pihak yang mempunyai motif-motif tertentu.

Justeru, LHDNM menasihati calon yang layak serta orang ramai tidak melayari mahupun memberikan segala data-data mereka seperti yang di minta oleh website tersebut serta pihak LHDN berkenaan juga tak akan bertanggungjawab atas sebarang kesan mahupun kerugian yang di alami mereka jika melakukan demikian.

Menurut staetement yang di keluarkan, satu Peperiksaan Secara Atas Talian Memasuki Perkhidmatan Pegawai Eksekutif Gred 41 LHDNM akan di adakan pada 20/9/2017 yang di adakan dgn kolaborasi serta knowledge transfer, kepakaran serta teknologi melalui platform ujian online Suruhanjaya Perkhidmatan Awam.

Mengikut Lembaga Hasil Dalam Negeri, calon yang layak mengambil peperiksaan online ini akan mendapat makluman drpd SPA menerusi sistem pesanan ringkas serta emel.

Maklumat lanjut berkaitan Exam Pegawai Eksekutif LHDN Gred 41, sila baca di blog Coach Kerjaya.

No comments:

Post a Comment